تولید و فروش انواع پارچه سایبان تولید و فروش انواع پارچه سایبان .

تولید و فروش انواع پارچه سایبان

آلاچیق پارچه ای بخریم یا سازه کششی؟

سازه کششی چیست؟

پیش از آنکه به طور مفصل در این باره صحبت کنیم که آلاچیق پارچه ای بخریم یا سازه کششی،لازم است که آنها را تعریف کنیم.

سازه کششی ساخته های مدرنی هستند که جنس پارچه ای دارند و به کمک یک ستون می توانند برای پوشش در فضاهای باز و معماری ها خلاقانه از آنها استفاده شود.

 


آلاچیق پارچه ای چیست؟

آلاچیق پارچه ای نوعی سازه است که از جنس پارچه ساخته شده است. این نوع سازه ها می توانند مساحت وسیعی را پوشش دهند. قیمت آلاچیق پارچه ای بسیار مناسب است  وهمچنین به راحتی می توان آن را نصب کرد. آلاچیق پارچه ای می تواند پوشش مناسبی برای محافظت در برابر تغییرات آب و هوایی باشد. از این آلاچیق ها می توان هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت استفاده کرد.

جنس سازه های کششی و آلاچیق پارچه ای

پارچه ای که با استفاده از آن سازه کششی را می سازند، بسیار مستحکم و مقاوم است. همچنین رویه هایی دارد که می توان به وسیله آن از ورود میکروب ها نیز جلوگیری کرد. آلاچیق پارچه ای نیز دارای جنسی بسیار خوب و مناسب است. معمولا از چند نوع پارچه برزنت برای ساخت آلاچیق پارچه ای استفاده می کنند. بنابراین اگر استحکام را در نظر بگیریم، هر دوجنس سازه های کششی و آلاچیق پارچه ای برای محافظت از پوشش مناسب هستند. 

جنس آلاچیق پارچه ای معمولا از فایبر گلاس است که به وسیله سیلیکون پوشش داده می شود. همچنین انواعی از پلی استرها و پلی اتیلن نیز برای ساخت آلاچیق پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که پلی استرها از جنس pvc می باشند، می توانند در مقابل اشعه خورشید بسیار مقاوم باشند و از ورود نور جلوگیری کنند.

 

آلاچیق پارچه ای یا سازه کششی؟

اول بهتر است بگویید که برای رفع چه نیازی قصد خرید آلاچیق یا خرید سازه کششی را دارید؟ معمولا امروزه از سازه های کششی برای طرح های هنرمندانه و خلاقانه استفاده می کنند. سازه های کششی طراحی های بسیار مختلفی دارند. معمولا استفاده از سازه های کششی در مقیاس بزرگی انجام می گیرد.  اما آلاچیق های پارچه ای می توانند به عنوان سایه بان در یک فضای سبز نیز عمل کنند. 

 


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09122795141


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۳۴ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)