تولید و فروش انواع پارچه سایبان تولید و فروش انواع پارچه سایبان .

تولید و فروش انواع پارچه سایبان

از چه مواد اولیه ای برای تولید پارچه ترانزیتی استفاده می شود؟

دنیای چادر یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای بزرگ از پارچه ترانزیتی در ایران با بهره وری بسیار بالا، تکنیک پیشرفته، کارکنان حرفه ای و تجهیزات بروز است. ما برزنت های پلاستیکی را کاملا طبق اطلاعات سفارش مشتریان تولید می کنیم. 

مواد اولیه برای تولید پارچه ترانزیتی پی وی سی چیست؟

قبل از پردازش، مواد خام باید بشدت آزمایش شوند. این با هدف تضمین کیفیت آنها می باشد. شرکت دنیای چادر انواع پارچه های ترانزیتی پی وی سی شفاف با ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند. ما اینجا هستیم تا بینش و راهنمایی در مورد مواد اولیه صحیح پارچه ترانزیتی پی وی سی برای رفع نیازهای برنامه شما را ارائه دهیم. 

فرایند تولید پارچه ترانزیتی پی وی سی

تولید پارچه برزنت پی وی سی با بکارگیری ماشین مکانیکی عمودی صورت می گیرد. پس از سوهان کشیدن، در خشک کن خشک شده و برش داده می شود و به صورت دایره ای تقسیم و بسته بندی می شود. 

فرایند تولید و ویژگی های برزنت پی وی سی تولید شده با مواد اولیه مرغوب

1. عملکرد ضدآب: 100% عملکرد ضدآب، کیفیت چسب خوب، بوم سوراخ سوراخ نمی شود، همه در نتیجه تولید با مواد اولیه با کیفیت بالا، افزودن مواد، ترکیب رزین و چگالی همگی عملکرد پارچه ضدآب پی وی سی را تعیین می کنند. 

2. سطح نرم: پارچه ترانزیتی با کیفیت در لمس با دست، نرم احساس می شود. ضخامت مشمع ترانزیتی در واقع مطابق با نیاز است. این به دلیل ترکیب رزین بالا و فناوری پردازش خوب است. 

 


ادامه مطلب: از چه مواد اولیه ای برای تولید پارچه ترانزیتی استفاده می شود؟

محصولات چادر24:

سازه چادری | سازه کششی | پارچه برزنت

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۹:۳۴ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)