تولید و فروش انواع پارچه سایبان تولید و فروش انواع پارچه سایبان .

تولید و فروش انواع پارچه سایبان

پارچه کانتینری ماشین های صنعتی

پارچه کانتینری ماشین های صنعتی یابرزنت های ترانزیتی نوعی از پارچه های برزنتی است که امروزه در صنایع مختلف و به خصوص صنعت حمل و نقل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از نام گذاری این پارچه می توان فهمید که یکی از کاربردهای اصلی آن، روکش کردن بار ماشین های سنگین و کانتینرهاست. 


برزنت های ترانزیتی چیست؟

پارچه های کانتینری را از مواد طبیعی نخ پنبه ای یا مصنوعی پلی آستر می سازند. البته استفاده از پلی استر کمی متداول تر است. الیاف پارچه ترانزیتی به قدری مستحکم است که اجازه عبور هیچ مواد و... را از خود نمی دهد  و کاملا نفوذ ناپذیر است. به همین دلیل است که آن هارا با نام پارچه های ضد آب می شناسند. 

روکش پارچه کانتینری برای ماشین های صنعتی

اولین کاربرد این محصولات تولید روکش هایی با پارچه کانتینری ماشین های صنعتی است. این پارچه ها را می توان برای تولید روکش های انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی به کاربرد. با این کار دیگر در زمانی که نیاز به استفاده از دستگاه یا دیگر وسایل و تجهیزات ندارید، می توانید آنهارا با چادر کانتینری ها بپوشانید. 

 
استفاده از پارچه کانتینری در صنعت حمل و نقل

صنعت حمل و نقل نیز یکی از صنایعی است که کاربرد پارچه کانتینری ماشین های صنعتی را در آن به وفور می بینیم. کمتر ماشین های باری را پیدا خواهید کرد که برای جا به جایی کالا و بارهای خود از روکش های ترانزیتی استفاده نکرده باشند. 

 


شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مشاهده کنید:

پارچه کانتینری ماشین های صنعتی

 


شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02636609320

09124049871

 

مطالب پیشنهادی

افزایش مشتریان با سایبان پارچه ای


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۴:۴۸ توسط:اهورا موضوع: نظرات (0)